Thursday, March 19, 2009

tiba2 lak terfikir pasal kehilangan...

nie karmila, anak buah aku.. bila aku lihat wajahnya aku terfikir tentang kehilangan. apa ertinya kehilangan?? memang la kalau sesuatu yang kita miliki tiba2 hilang memang amat menyakitkan. tapi kalau hilang sesuatu yang belum pasti??? adakah sakitnya tetap sama??? ak xpasti... ak xkesah... dan aku xamik tahu pun!!! tapi bila aku berbicara dengan org yang mengalaminya... Ya Allah memang aku clap besar. dia merana sangat.. hinggakan hidupnya terasa kosong dan tak bermakna. macamna aku nak bantu dia...??? aku tak tahu.. alangkah baiknya jika aku berada di sisinya sekarang ini. walaupun xdapat membantu, sekurang2nya ak dapat manjadi pendengar yang setia...

"bila seseorg berbicara, yang diminta bukan simpati @ jawapan tapi cukuplah sedikit masa yg diperuntukkan untuk mendengar...."

No comments:

Post a Comment