Thursday, March 19, 2009

lamanye x tgk teater!!!!!!


aku xtau la aku ni berjiwa ape.. tp aku layan jea semua benda. masa sem 2, first time aku g tgk teater.. tu pun sebab nak bg sokongan moral kat akak senior umah aku. tapi sejak dari tu ak dah start suak tgk teater. bnyak kali gak la aku g tgk teater, pantang ada masa n ada member.. hehhehehe. kalau x berteman tu aku takut org kata aku pelik lak.. hehehhe. sebelum ni aku xsedar pun aku nie minat seni, tapi ada sorang mmber aku tba2 ckap kat aku, " u nie bjiwa seni gak ehhh..."... hahhahhaha malu ak. kenapa kebanyakan org termasuk aku merasakan satu perkara yang memalukan jika dikategorikan dalam berjiwa seni?? mungkin kita fikir seni ni perkara2 yang jiwang.. hahhaha xtau laa. tapi aku rasa aku memang tergolong dalam golongan nie gak.. ada la ckit2. hehhehe

No comments:

Post a Comment