Friday, March 27, 2009

akhirnya... sampai gak!

25 mac 2009-aku berjaya gak jejakkan kaki kat UKM setelah berpuluh kali member2 aku jemput. hehehhe... ak sampai pun bersebab, nak cari bahan2 tuk proposal. niatnya nak balik terus hari tu gak, tp dah ditakdirkan kerja xsiap, so bermalam la kat UKM sehelai sepinggang. mjur la ramai member kat situ. apalagi.. malam tu kitrg amik kesempatan buat reunion laa, mlepak smbil makan2. dah lama xmlepak mcm ni ngan diorg. biasanya setiap kali cuti sem ktrg akan berjumpa tapi akhir2 ni masing2 dgn hidup sendiri. hepy sgt malam tu, dari kul10 mlm sampai la kul1.30 pg kitrg bsembang.. hahaha. ktrg dah planning kalo jadi nak pakat buat reunion kat genting, mybe penghujung sem nie kot. InsyaALLAH jadi la.. dah lama sgt xberkumpul gni, bnyak sgt cerita yang ktrg nak gosipkan.. hehehe. tapi aku hepy sgt sebab kedatangan aku ke UKM bagaikan dihargai sgt. diorg yang semuanya tengah bz dgn tesis pun sggup turun tuk mlepak ngan aku, memang aku hepy sgt... moga persahabatan kita ni kekal sampai bila-bila.. u i love!!

No comments:

Post a Comment