Friday, April 24, 2009

keluarga.. kawan.. sahabat, aku sayang kamu....

aku memang tak sangka aku akan demam seteruk ni g penghujung2 sem neh.. ak memang dah lama tak demam, seingat aku last aku demam masa aku form 6.. memang demam teruk smpai tahp mak ak ingat aku kene sampuk.. nak bwak jumpa tok bomoh. hehehheheheh
bila demam baru2 nie, ak memang rasa lemah, tension, sakit, sedih, rugi dan mcam2 lagi.. memang mnyeksakan sgt2. mjurlah ramai orang yg membantu aku... terima kasih areda, sebab bnyak kali dtg mlawat ak, yg bestnyee siap bawak makanan tuu.. hehhehe ada gak kawan-yg dtg bawakkan ubat, budak2 umah pun setiap kali nak kuar umah, tanya ak rasa teringin nak makan apa, diorg nak tlg carikan.. hahahhahaha terima kasih laa.. tp tekak ak neh memang xleh telan makanan dah..lapar memang lapar tp xleh telan, rasa nak keluar balik jea.
mula2 ak ingatkan ak demam biasa jea, tp entah mcam mane ak bleh terbagitau kat abg ak kat umah, bhwsanya ak demam.. kecoh satu family tahu aku demam. mlam tu jugak satu family col ak bertanyakan khabar... demam yg x brape teruk terus jadi makin teruk.. manja la katakan. hahahahahaa..
esoknye abg2 ak berpakat datg melawat ak kat kolej.. siap bwak makanan, buah n palig nak tergelak abg ak bawakkan air cap badak sedozen tuk sejukkan badan. hahahhaa.. ak memang ngah teruk sampai xleh nak bercakap..semputtt. cam org tua lak.. akak ak ajak aku balik sebab dia tgk ak teruk sgt, dia syak ak kene demam campak... camne neh.. proposal tak hantar lg, kelas ada lg seminggu, examm dah makin dekat... baik ker xyah???
last2 ak balik gak umah abg ak.. tp xlama sebab ak nak kene balik siapkan proposal. mujrlah areda ada tlg editkan n hantarkan aku punye proposal.. petang tu abg ak dtg kolej amik ak bawak balik umah dia balik. mula2 ak memang xnak dia dtg amik dah bb ak rasa makin okey tp abg long ak suh abg ngah ak dtg tgk gak bb dia tkut aku tipu kta dah chat. hahahha..

dalam sakit2 gini pun tba2 jea ak rasa bestt sebab baru la aku sedar, rupanya ramai yg sayangkan aku.. ak ingtkan bila dah besar ni abg2 ak dah tak kesah sgt dah pasal aku, diorg kan dah ada family masg2...rupa2nya kasih sayg diorg tetap sama malah bertambah dengan adanya kakak2 ipar aku yg baik2.. hehhehe ak sayang korang semua. aku sememangnya berada di lautan kasihh..

No comments:

Post a Comment